...خود را به یاد آور

تنها چیزی که فراموش می کنیم و سعی در به یاد آوردن آن نمی کنیم خودمان است... پس بیایید خود را از نو به یاد اوریم

...خود را به یاد آور

تنها چیزی که فراموش می کنیم و سعی در به یاد آوردن آن نمی کنیم خودمان است... پس بیایید خود را از نو به یاد اوریم

حمد

 
 

امام صادق (ع) فرمودند :

پیامبر اکرم (ص) ، پروردگار را در روز به تعداد رگ های بدن ، 360 مرتبه شکر و سپاس می گفتند و

می فرمودند: 

«الحمد لله ربّ العالمین ، کثیراً علی کلّ حال»

فی الکافی :

مسنداً عن ابی الحسن الانباری ، عن ابی عبدالله  (ع) قال  : 

کان رسول الله (ص) یحمد الله فی کلّ یوم ثلاثمائـة و ستّین مرَّة ، عدد عروق الجسد ،

یقول:

«الحمد لله ربّ العالمین ، کثیراً علی کلّ حال»

مهر ایران زمین

 

اگرایران من بجز ویرانسرانیست من این ویران سرارادوست دارم

اگر تاریخ ما افسانه رنگ است من این افسانه هارادوست دارم

نوای نای ماگرجانگدازست من این نای ونوارادوست دارم

اگرآب وهوایش دلنشین نیست من این آب وهوارادوست دارم

بشوق خارصحراهای خشکش من این فرسوده پارادوست دارم

من این دلکش زمین را می پرستم من این روشن سمارادوست دارم

اگربرمن زایرانی رود زور من این زور آزمارادوست دارم

اگرآلوده دامانیداگر پاک من ای مردم شمارادوست دارم


نقل از کتاب کویراندیشه
پژمان بختیاری

عید

عیدتان مبارک