...خود را به یاد آور

تنها چیزی که فراموش می کنیم و سعی در به یاد آوردن آن نمی کنیم خودمان است... پس بیایید خود را از نو به یاد اوریم

...خود را به یاد آور

تنها چیزی که فراموش می کنیم و سعی در به یاد آوردن آن نمی کنیم خودمان است... پس بیایید خود را از نو به یاد اوریم

سخاوت

سخاوت

چو خورشید بی دریغ باش در سخاوت

چو آسمان در یکرنگی

درخت سایه اش را به کسی نفروخت

باران از کسی آب بها نگرفت

آنوقت ما آدم ها

بعضی وقتها

حتی لبخندمان را از هم دریغ می کنیم

بدان

آنانکه آفتاب را به زندگی دیگران ارزانی می دازند

نمی توانند خود ازآن بی بهره باشند

 

GENEROSITY


Be unsparing like the sun in generosity

 
like the sky in good faith 


the tree didnt sell its shadow to anyone

 
the rain didne get the watering rate from anybody

 
but we,the human begings,same time

 
even spare our smiles from each other

 
khow that

 
those who grunt the sky to others life

 cant be portionless of that themselves

تنهایی

من هرگز تنها نبوده ام چون همیشه

تنهایی در کنار من بوده است

تنهایی من به آسانی به دست نیامده است

تنهایی من از انتهای یک کوچه مه گرفته و غمگین

 باناز و کرشمه به سمت من تنها آمده است

من تنهایی را دوست دارم

چون هیچ وقت من را تنها نمی گذارد .

از آن شادم که غم آهسته می آید به بالینم

چه کنم اگر غم هم گم کند ویرانه ما را

هر چه گشتیم در این شهر نبود اهل دلی

که بداند غم دلتنگی و تنهایی من !