...خود را به یاد آور

تنها چیزی که فراموش می کنیم و سعی در به یاد آوردن آن نمی کنیم خودمان است... پس بیایید خود را از نو به یاد اوریم

...خود را به یاد آور

تنها چیزی که فراموش می کنیم و سعی در به یاد آوردن آن نمی کنیم خودمان است... پس بیایید خود را از نو به یاد اوریم

نفس انسان

 

نفس انسان سه ویژگی دارد:

. از وقت پیش خواهد.

. از اندازه بیش خواهد.

.
 و همه را برای خویش خواهد.
             
                          
                                  خواجه عبدالله انصاری
نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ق.ظ http://lovepaste.blogsky.com

سلام.ممنون که آمدی و کلبه مرا با نظرت نورانی کردی.من لینکتان کردم تا از نوشته های قشنگتون بیشتر استفاده کنم

ارامیس پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ http://ww.mem00l.blogsky.com




همیشه وقتی تنها میشدم به مجهولای زندگیم فکر می کردم


ولی از این به بعد به همه معلومهای زندگیم فکر میکنم


خیلی جالبه بامر کن ببین زندگی یه جور دیگه شده


میبینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد